Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Házhozszállítás

1250,- Ft tól

 

 

Arany díj
Fogyasztói Vélemény Tanúsítvány

 

Kapcsolat

BASRAWI KFT.
1068 Budapest, Király u. 54
Telefonszám: +36 1 708-1704
Fax: +36 1 708-1704
info@tonerhouse.hu
 

» Garancia
Garancia

Általános garancia feltételek

A kormány 270/2020. (VI. 12.). számú rendeletével („kormányrendelet”) az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállás tekintetében, illetve amelyeket az innovációért és technológiáért felelős miniszter 18/2020. (VI. 12.) ITM rendeletével („ITM rendelet”) a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó igényekkel kapcsolatban vezetett be.

 A jótállás időtartama eladási ártól függően változik:

 10 000-100 000 forintig:               1 év

100 000-250 000 forintig:              2 év

250 000 forint felett:                     3 év.

A 10000,- Ft forint alatti termékeknél nincs jótállási jegy, ezért a számla vagy a nyugta bemutatása szükséges, amivel a vásárló a problémás termék(ek) vásárlását igazolja. Webshopunkban található termékek esetén 50000,- Ft-ig számlagarancia van. Számla vagy a vásárlást igazoló dokumentum bemutatása nélkül nem tudjuk a terméket garanciális ügyintézésre átvenni!

Ha hibás a termék, ebben az esetben a vásárló a jótállási igénye alapján jogosan igényelheti, hogy a terméket a kereskedő javítassa meg vagy cserélje ki, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséget jelent a kereskedőnek. Ha valaki a vásárlásnál nem a megfelelő terméket rendeli meg (pl. nem tudja pontosan a tintapatron vagy a használtban lévő nyomtatója számát), a vásárolt termék alapvetően nem hibás, ezért nem követelheti a termék cseréjét (nem sérült, felbontatlan csomagolás esetén se kérheti).

A fenti szabályok a fizikai boltban történő vásárlásra vonatkoznak, az online vásárlás teljesen más a csere szempontjából. Ha valaki a neten vásárol, 14 napon - naptári napon és nem munkanapon - belül indoklás nélkül lemondhat a termékről, elállhat a vásárlástól. Amennyiben a vásárlónak nem kell az online rendelt termék, akkor intézkednie kell a termék kereskedő felé történő visszaküldéséről.

A jótállási jegy már elektronikusan is átadható a fogyasztónak – legkésőbb a termék átadását vagy üzembe helyezését követő napon. Ez esetben a jótállási jegyen fel kell tüntetni a vállalkozás képviseletében eljáró személy elektronikus aláírását. Ha nem elektronikus úton kerül sor az átadásra, a jótállási jegynek a vállalkozás bélyegzőlenyomatát és a képviseletében eljáró személy aláírását is tartalmaznia kell.

A rendelkezés kiegészül: a jótállásból eredő jogok érvényesíthetőségének nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása. 

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott termékekre vonatkozó szavatossági és jótállási igények; bizonyos esetekben a vállalkozás a fogyasztási cikk cseréjére, ha pedig ez nem lehetséges, a vételár visszafizetésére köteles a következők szerint:

Ha a kijavítás/kicserélés időtartama meghaladja a 15 napot, akkor a vállalkozás köteles tájékoztatni a fogyasztót ennek várható időtartamáról. Ez a tájékoztatás a vásárló előzetes hozzájárulása esetén elektronikus úton történik, a hibás termék átvételekor az általa megadott e-mail címre, amennyiben a javítószolgálat, beszállító igazolható módon értesíti a vállalkozást a javítás elvégzéséről annak megtörténtét követő öt munkanapon belül; továbbá a megállapítást követő öt munkanapon belül, ha: a dolog nem javítható; a javítás várhatóan tizenöt napnál hosszabb időt vesz igénybe, vagy a javítás nem lehetséges harminc nap alatt.

Amennyiben az első javítás során kiderül, hogy a cikk nem javítható a jótállási időtartam alatt, valamint a termék három javítás után ismét meghibásodik, és a fogyasztó nem igényli a vételár leszállítását, és nem kíván javítást; ha a kijavításra az igény közlésétől számított 30 napig nem kerül sor. A cserére, visszafizetésre 8 napon belül sort kell keríteni.

Utángyártott, felújított kellékanyagok

Utángyártott és felújított kellékanyagokra a Gyártó a törvényben előírt max. 1 éves garanciát vállalnak. A garancia feltétele a kazetta vagy tintapatron minimum 80-90 %-os töltöttségi szintje, működőképes kellék esetén a kellékkel készített nyomatminta és Szolgáltató által elvégzett bevizsgálás. Szolgáltató által történő bevizsgálás során megállapított garanciális meghibásodás esetén a kellékanyag kicserélésre vagy javításra kerül. A garancia érvényét veszíti, ha a kellékanyagot szétszerelték, garanciacímkét eltávolították, vagy megsértették, bizonyíthatóan nem az előírt módon került tárolásra és felhasználásra, illetve nem rendeltetésszerűen használták.

Utángyártott kellékanyagoknál a tintaszint/festékszint kijelzés hibája vagy hiányossága nem minősül garanciális problémának.

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy azok az utángyártott kellékanyagok, melyek chippel vannak ellátva, csak szintén utángyártott chippel ellátott kellékanyagokkal működhetnek megfelelően. Ellenkező esetben a kellékanyagot garanciális ügyintézés alá nem tudjuk venni.

Az utángyártott dobegységekre a gyártók kizárólag kipróbálási garanciát biztosítanak, mivel élettartamuk nagymértékben függ a felhasznált papír minőségétől. Ez a termékkör sem értéke, sem SZJ besorolása alapján nem garanciaköteles. 

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003.(IX.22) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.

Eredeti kellékanyagok

Eredeti termékekre minden esetben a gyártó által meghatározott garanciális és jótállási feltételek érvényesek. Szolgáltató eredeti kelléket kizárólag saját eredeti dobozában vesz át garanciális ügyintézésre. Vásárló a hibás kellékanyagot a gyártó által erre feljogosított, vagy kijelölt hivatalos márkaszervizeinek egyikében köteles bevizsgáltatni, kérjük forduljon az Ön lakóhelyéhez legközelebb eső márkaszervízek egyikéhez. Szolgáltató a bevizsgálás eredményéről kapott jegyzőkönyv, vagy igazolás ellenében tudja megkezdeni a garanciális javítás vagy csere folyamatát.

Garanciális ügyintézés

Munkanapokon (10 - 16 óra között) személyesen a 1068 Budapest, Király u. 54. szám alatt található üzletünkben vagy írásban a garancia@tonerhouse.hu e-mail címen.

Kérjük, hogy a vásárlás igazolásául szolgáló dokumentumot és a terméket hozza magával eredeti csomagolásban vagy jutassa vissza a részünkre.

Jogos a reklamáció:

  • ha a termékeket tőlünk vásárolták,
  • fizikai sérülésektől mentesek,
  • töltősúlyuk az eredetitől nem tér el nagymértékben
  • és bevizsgálásunk után működésképtelennek bizonyulnak.

Jogos reklamáció esetén az ügyfeleink kérhetik a termék cseréjét vagy annak értéke az üzletben levásárolható.

A bevizsgálás eredményéről írásban értesítjük. 

Ha a hibás, visszahozott patronok, tonerek töltősúlya nem egyezik az új termékével akkor a használat alapján, százalékosan tudjuk jóváírni (pl. 1000 oldalt nyomtattak a 2000 oldalas tonerrel akkor 50%-os jóváírást kapnak).

Nem jogos a reklamáció:

  • ha a termék bizonyíthatóan nem tőlünk származik,
  • fizikai sérülések láthatók rajta,
  • bevizsgálásunk után tökéletesen működnek.

Ebben az esetben az árut visszadjuk Önöknek.

Egyéb szolgáltatás / háztól-házig garancia:

A szolgáltatás igénybevételével az adott számlán szerepelő termékek jótállási időn belüli meghibásodása esetén a hibás terméket az adott címről elszállítjuk, majd az ügyintézés után visszaszállítjuk. Ezen szolgáltatást bármelyik átvételi mód esetén igénybe lehet venni.

Háztó-házig garancia költsége: + 790,- Ft

Utoljára frissítve: 2021.01.04.

 

 

ZDA2MD