Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Házhozszállítás

1090,- Ft tól

 

 

Arany díj
Fogyasztói Vélemény Tanúsítvány

 

Kapcsolat

BASRAWI KFT.
1068 Budapest, Király u. 54
Telefonszám: +36 1 708-1704
Fax: +36 1 708-1704
info@tonerhouse.hu
 

» Garancia
Garancia

Utángyártott, felújított kellékanyagok

Utángyártott és felújított kellékanyagokra a Gyártó a törvényben előírt max. 1 éves garanciát vállalnak. A garancia feltétele a kazetta vagy tintapatron minimum 80-90 %-os töltöttségi szintje, működőképes kellék esetén a kellékkel készített nyomatminta és Szolgáltató által elvégzett bevizsgálás. Szolgáltató által történő bevizsgálás során megállapított garanciális meghibásodás esetén a kellékanyag kicserélésre vagy javításra kerül. A garancia érvényét veszíti, ha a kellékanyagot szétszerelték, garanciacímkét eltávolították, vagy megsértették, bizonyíthatóan nem az előírt módon került tárolásra és felhasználásra, illetve nem rendeltetésszerűen használták.

Utángyártott kellékanyagoknál a tintaszint/festékszint kijelzés hibája vagy hiányossága nem minősül garanciális problémának.

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy azok az utángyártott kellékanyagok, melyek chippel vannak ellátva, csak szintén utángyártott chippel ellátott kellékanyagokkal működhetnek megfelelően. Ellenkező esetben a kellékanyagot garanciális ügyintézés alá nem tudjuk venni.

Az utángyártott dobegységekre a gyártók kizárólag kipróbálási garanciát biztosítanak, mivel élettartamuk nagymértékben függ a felhasznált papír minőségétől. Ez a termékkör sem értéke, sem SZJ besorolása alapján nem garanciaköteles. 

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003.(IX.22) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.

Eredeti kellékanyagok

Eredeti termékekre minden esetben a gyártó által meghatározott garanciális és jótállási feltételek érvényesek. Szolgáltató eredeti kelléket kizárólag saját eredeti dobozában vesz át garanciális ügyintézésre. Vásárló a hibás kellékanyagot a gyártó által erre feljogosított, vagy kijelölt hivatalos márkaszervizeinek egyikében köteles bevizsgáltatni, kérjük forduljon az Ön lakóhelyéhez legközelebb eső márkaszervízek egyikéhez. Szolgáltató a bevizsgálás eredményéről kapott jegyzőkönyv, vagy igazolás ellenében tudja megkezdeni a garanciális javítás vagy csere folyamatát.

FONTOS INFORMÁCIÓ a HP és a Samsung eredeti termékek garanciális ügyintézéséhez

Gyári Hp patronok és tonerek garanciális ügyintézése a gyártóval történik. A végfelhasználónak kell felvennie a kapcsolatot a HP-val a 06-1-235-4799 telefonszámon. Az ügyintézéshez szükséges a nyomtató gyáriszáma amiben használni akarták a terméket. Fontos, hogy végfelhasználóként kell felhívni a HP-t, mert csak végfelhasználóknak cserélnek, a csereterméket postázzák. 

Garanciális ügyintézés

Munkanapokon (10 - 16 óra között) személyesen a 1068 Budapest, Király u. 54. szám alatt található üzletünkben vagy írásban a garancia@tonerhouse.hu e-mail címen.

Kérjük, hogy a vásárlás igazolásául szolgáló dokumentumot és a terméket hozza magával eredeti csomagolásban vagy jutassa vissza a részünkre.

Jogos a reklamáció:

  • ha a termékeket tőlünk vásárolták,
  • fizikai sérülésektől mentesek,
  • töltősúlyuk az eredetitől nem tér el nagymértékben
  • és bevizsgálásunk után működésképtelennek bizonyulnak.

Jogos reklamáció esetén az ügyfeleink kérhetik a termék cseréjét vagy annak értéke az üzletben levásárolható.

A bevizsgálás eredményéről írásban értesítjük. 

Ha a hibás, visszahozott patronok, tonerek töltősúlya nem egyezik az új termékével akkor a használat alapján, százalékosan tudjuk jóváírni (pl. 1000 oldalt nyomtattak a 2000 oldalas tonerrel akkor 50%-os jóváírást kapnak).

Nem jogos a reklamáció:

  • ha a termék bizonyíthatóan nem tőlünk származik,
  • fizikai sérülések láthatók rajta,
  • bevizsgálásunk után tökéletesen működnek.

Ebben az esetben az árut visszadjuk Önöknek.

Egyéb szolgáltatás / háztól-házig garancia:

A szolgáltatás igénybevételével az adott számlán szerepelő termékek jótállási időn belüli meghibásodása esetén a hibás terméket az adott címről elszállítjuk, majd az ügyintézés után visszaszállítjuk. Ezen szolgáltatást bármelyik átvételi mód esetén igénybe lehet venni.

Háztó-házig garancia költsége: + 790,- Ft

 

 

OGZmNjM3